Subject: Riigihankes kvalifitseerimiseks esitatud andmete kinnitamine
From: "Roger Uusmaa" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 16:24:18 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Pöördun Teie poole seoses Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja
arenduskeskuse riigihankega „Identiteediteenuste osakonna raamhange
2025-2029“ (viitenumber 291945, elektrooniliselt kättesaadav
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8543524/documents?group
=B>
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8543524/documents?group=
B ).

SMIT teostab kvalifikatsiooni kontrolli avatud hankemenetluses esitatud
pakkumuste referentslepingutele. Kvalifitseerimistingimuse kohaselt:
“Pakkuja peab riigihanke algamisele eelneva 36 kuu jooksul olema
nõuetekohaselt täitnud vähemalt 2 (kaks) infosüsteemide arenduslepingut,
millest iga lepingu raames on pakkuja täitnud lepingut vähemalt 1000
töötunni ulatuses (töötunnid peavad olema teostatud ja tellija poolt vastu
võetud)“.

Pakkuja FINEST AS (10714404) on pakkumuses ühe referentslepingutena
esitanud lepingu:

Nõusolekuteenuse ja andmejälgija jätkuarendused

• Ajavahemik

1.07.2022 - 18.08.2023

• Tellija nimi

Riigi Infosüsteemi Amet

• Kontaktisiku nimi

Piret Pärna

• E-mail

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

• Telefon

+372 663 0200 (üldkontakt)

• Kood

246392

Palun Teie kinnitust, kas meile esitatud andmed on õiged, et ettevõtja on
ajavahemikus 10.04.2022-10.04.2025 nõuetekohaselt täitnud infosüsteemide
arenduslepingu vähemalt 1000 töötunni ulatuses (töötunnid peavad olema
teostatud ja tellija poolt vastu võetud).

Riigihangete registris viidatud hanke juures RIA vastutavat isikut ei ole
määratud ning pakkuja esitatud tellija kontaktisiku e-posti aadressilt
saabus veateade, millest tulenevalt on kiri saadetud RIA üldkontaktile.

Parimate soovidega

Roger Uusmaa

hankejurist

5353 9848

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>